La marca Barcelona


Sonia Trigo - La marca Barcelona

Títol original: La marca Barcelona
Títol en castellà/català: La marca Barcelona
Directora: Sonia Trigo
País: Espanya
Producció: Sonia Trigo, Antonia Casado, Ana Casado, Estefanía Ferrer Asesor, 2006
Guió: Pau Allué, Sonia Trigo
Muntatge i So: Sonia Trigo
PostProducció: Manel Alimiñana
Enregistrament Musical: Pablo Demichelis
Promoció: Laia Rodríguez, Dögg Mosésdótir
Disseny de Cartell: Mkitus
Durada: 40 minuts
Versió: original catalana
Format: Betacam SP
Contacte: sonia@laquimera.org
Edició de la Mostra: 14ª Edició – 2006
Secció: Prospectiva
Sinopsi: Documental que critica el procés gegantí de reestructuració urbanística de Barcelona, que té lloc al marge dels seus actors principals i que segueix un model que ha optat per l’oblit de la memòria social, especialment de la classe treballadora. A través de les veus d’alguns dels protagonistes d‘aquest procés, entre ells l’alcalde Clos o de veus critiques com la de Manuel Delgado, la realitzadora aporta una informació sobre aquest episodi de la historia de la ciutat molt diferent de la que solen difondre habitualment els mitjans de comunicació.